اگر قصد دارید بیشترین نتیجه را از کمپین‌های خودتان بگیرید از تست A/B برای اصلاح استراتژی خودتان استفاده کنید. همزمان چندین تبلیغ مختلف را تست کنید تا این کمپین به صورت خودکار  بهترین نسخه را برای شما انتخاب کند.

تقریبا برای تمام اجزای تبلیغ می‌توانید از تست A/B استفاده کنید؛ از جمله عکس، متن، چیدمان عناصر، مخاطبین، صفحه لندینگ و غیره. هر یک از این تست‌ها اطلاعات مفیدی درباره عناصری که بهترین عملکرد را دارند، برای شما فراهم خواهند کرد و حجم انبوهی از داده‌های کاربردی را در اختیارتان می‌گذارند که به شما کمک می‌کنند در کمپین بازاریابی بعدی خودتان به حداکثر میزان موفقیت برسید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها